1. Wat is de levertijd?
Wij hanteren een levertijd van 1-3 werkdagen. In de meeste gevallen kunnen we uw bestelling in 1 werkdag aan u leveren. Wanneer u meerdere artikelen besteld heeft die niet door één filiaal geleverd kunnen worden, zal alles eerst op ons hoofdkantoor verzameld worden zodat we het als één pakket aan u kunnen leveren. Dan kunnen er meerdere werkdagen overheen gaan.
Wanneer we uw bestelling gaan verzenden ontvangt u per e-mail hiervan een bevestiging, met een track &trace code, zodat u uw bestelling kunt volgen.
2. Waar kan ik mijn pakket laten bezorgen?
Voor de levering van uw bestelling dientu een geldig Nederlands, Belgisch of Duits woon- en/of werkadres op te geven. Een postbusadres wordt niet als een geldig adres gezien. Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden naar de transporteur (PostNL / DHL) zal er een mail worden verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres.
U kunt er ook voor kiezen om een bestelling op te halen in één van onze winkels. Kies bij het plaatsen van een bestelling voor de bezorgoptie ‘afhalen in de winkel’. U kunt uw bestelling afhalen op het moment dat u bericht heeft gehad van ons.De bestelling kan opgehaald worden op vertoon van de bestelbevestiging en geldig legitimatiebewijs.
3.Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen onder de €60,- betaalt u €4,99 verzendkosten. Wanneer u voor minimaal dit bedrag een bestelling plaatst is verzending voor u gratis. Kleine artikelen die in een envelop passen en door de brievenbus kunnen, zoals riemen, kettingen worden als brievenbus pakket verzonden, hiervan zijn de kosten €2.99. Kledingstukken worden nimmer als normale post verzonden, altijd als pakket.
Ook kunt u ervoor kiezen om uw pakket af te halen in één van onze winkels. In dit geval zullen er geen verzendkosten gerekend worden. Als u de bestelling in België of Duitsland geleverd wordt, betaalt u €7,50 verzendkosten via verzending met DHL.
4. Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
De levering aan huis vindt plaats via Post NL of DHL met 2 pogingen tot aflevering. Daarna kunt u binnen de bewaartermijn, die maximaal 2 weken duurt, uw pakket bij het Post NL-servicepunt of DHL servicepunt ophalen. Wanneer u kiest voor afhalen in een van onze winkels, zorgen wij voor interne verzending.
5. Is uw bestelling onverhoopt toch niet leverbaar?
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over. Het betaalde bedrag maken wij dan binnen 14 dagen op jouw rekening over. Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen teruggestort.
6. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Geplaatste bestellingen kunnen wij, mits deze nog niet verzonden zijn geannuleerd worden. Stuur een mail naar webshop@donnali.nl, vermeld hierin u bestelnummer en rekeningnummer waar het geld naar terug gestort moet worden. U ontvangt binnen 14 dagen uw geld inclusief verzendkosten op uw bankrekening.