Donna Li Fashion vindt tevreden klanten belangrijk. Service en kwaliteit zijn daarom speerpunten. Wij streven naar een goede kwaliteit van onze producten. Bovendien zitten op al onze artikelen wettelijke garantie. Dat betekent dat een product bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik geen gebreken mag vertonen.

Blijkt het product bij ontvangst niet aan deze verwachtingen te voldoen of vertoont het een mankement, dan herstellen wij dit kosteloos, of als dat niet mogelijks is, zorgen wij voor een vervangend vergelijkbaar product.

Als het product al langere tijd zonder problemen is gebruikt dan beoordelen wij de klacht en komen uiterlijk binnen 14 dagen terug met een passende oplossing.

Denkt u dat we nog iets kunnen verbeteren? Laat het ons weten. Want wij zijn pas blij als u dat ook bent.

U kunt contact opnemen via ons contactformulier of via onderstaande opties:

Klantenservice webshop WhatsApp nummer: 06-84607981 maandag t/m vrijdag van 10:00-18:00

E-mail webshop: webshop@donnali.nl

Kan de ingediende klacht niet opgelost worden, dan kunt u uw klacht neerleggen bij de geschillencommissie: www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).